17 Nisan 2009 Cuma

Çalışmaktan bıkan Zülüfkelilere felsefik öğutler

Sevgili Zülüfkeliler, bugün sizlerle tamda Silifkeliler icin yazılmıs bir şeyler paylaşayım dedim.

Daglarinda cicekler acan memlekette yaşayan cok degerli bir Zülüfkeli dostum aşagıdaki felsefik öğutleri fısıldadı kulağıma dün gece bir dost meclisinde.

Okuyalım bakalım..

1-İnsanlar yorgun doğar,dinlenmek için yaşar
2-Çalışmak yorar
3-Gündüz dinlen ki gece rahat uyuyabilesin
4-Yatağını kendin gibi sev
5-Yarın yapacağın işi bugün yapma
6-Bugünün işini yarına bırakma erteleyebildiğin kadar ertele
7-Dinlenen birini görünce otur ona yardım et
8-Oturman mümkünse ayakta durma,yatman mümkünse oturma
9-Tembellikten kimse ölmez
10-Çalışma isteği duyduğun zaman bir yere otur ve isteğinin geçmesini bekle

Görüsmek üzere dostlar.. Yengeç Osman öpsün hepinizi. mucuk mucuk

3 yorum:

  1. Dağlarında çiçekler açan memlekette yaşayan arkadaşa dost meclisinde ki paylaşımı için teşekkür ederim. Özellikle 7 ve 10. maddeler harika :)))

    YanıtlaSil
  2. mülayim beyin dediği gibi 7 ve 10. maddeler gerçekten harika :)))

    YanıtlaSil
  3. :):)abi bu maddelere bayıldım ; su bır gerçekki hemşerilerim zaten çalışmamak için fırsat bulduğunda değerlendirmeyi bilen insanlar...şöyle kii şuan orada değilim ama bahar gelmiş,çiçekler açmış,ortam cıvıl cıvıl memlekette hele yaza doğruu,kahveler,cafeler,deniz kenarları,piknik alanları bi dolsun işte bu maddeler tek tek uygulanmaya konur..hele erkeklerimiz birahaneleri doldurduğu zaman yengeç ve biranın tadını özledim..
    orada olanlar kıymetini bilin;)

    YanıtlaSil