9 Nisan 2009 Perşembe

Silifke'yi ziyaret edenlerle röportajlar serisi 1 - İsveçli Liam

Bu seferki konugumuz İsveç'ten. Silifkemizi gezmis, gormus. Bakalim neler diyor..


Adi: Liam K Johnson
Nerden: Isvec
Yas: 34
Silifke ziyareti: Haziran 2008
Röportajı yapan: Silifkeliyiz.Biz
(ingilizce'den ceviren: yengec osman)


Liam, Silifke'de ne kadar kaldin:
3 gun

Niye oyle az, gelmisken 2-3 hafta kalsaydin yahu:
Iyi olurdu belki ama fazla zamanin yoktu.

E, ne yedin ne ictin Silifke gunlerinde:
Doner yedim, balik yedim, bir de etli bisey vardi, cok acili

Lahmacun olabilir mi?: Evet o. yazmistim adini defterime.

Begendin mi yediklerini: Evet hepsi de cok guzeldi. Bol bol yedim :)

Batirik yemeden gittin yani Silifke'den:
O nedir? hatirlamiyorum, var miydi lokantalarda?

Yok o evlerde olur zaten, yerel bir yemek diyelim: Ha tamam anladim. Acili bisey mi o da

Evet istersen acili istersen acisiz. Gene gelirsen Silifke'ye haberimiz olsun bu sefer batirik yemeden gitme:
Tamam cok merak ettim, soz veriyorum yiyecem :)


Kaleyi felan gormussundur gelmisken:
Evet kaleyi gordum. Cok ruzgarliydi. ama manzara cok guzel.

O kaleye cikan yol dunyanin en guzel bira icilen mekanlarindan biridir, bunu biliyor muydun dostum: Hayir. ama orda hic bar gibi yerler gormedim.

Yok zaten oyle yerler. Arabayla gideriz. Kendi barimizi kurariz bir nevi:
Anladim anladim, bizim de burda oyle arabalarla gidip ictigimiz yerler var:)

Sen zaten Silifkeli gibisin yani, e evlen bari burdan: Hic Silifkeli kiz tanimadim ordayken.

Buluruz biz sana ayipsin birader:
Nasil yani, parayla mi?

Yok be, ne parasi, tanistirriz diyorum yani:
Tamam tamam, harika olur. Bi kac tane guzel kiz gormustum :))


3 gun kaldin Silifke'de, peki soyle bakalim, bir gun gelip yasamak istermiydin bu sehirde:
Hmm olabilir ama sanmam. Cok sicakti. Bunaldim bazen.

Klima alirsin dostum sende: Ha ha iyi fikir :)


Denize girdin di mi gelmisken: Evet evet. Silifke'de deniz cok guzeldi.

Irmak ta girdin mi: Hayir ama isterdim ama bilmedigim bir yer. Aslinda irmakta yuzmeyi cok severim.

Bi daha gelirsen seni baraja goturrum, cimeriz beraber:
Tamam. yapacak cok sey var bi daha ziyaret edersem :)


Dostum, bu kisa soylesi icin tesekkurler. Silifke'den kucak dolusu sevgiler:
Ben de de Silifke'ye sevgiler, hep guzel hatirlayacagim orayi.


Bitti..


NOT: Silifke'yi gezmis, gormus, kalmis. yabanci es, dost, arkadas, akrabalariniz felan varsa lutfen yorum birakin, onlarla da kisa soylesiler yapabiliriz.

DIKKAT: yorum birakirken, Profil Secin sekmesinde listeden en alttaki Anonim veya ADI/Url secin.

1 yorum: